Extra tennisvelden Big Ali

11 juli 2007

Extra tennisvelden Big Ali

Big Ali wil extra tennisvelden, een basketbalveld en een inslaanveld aan zijn twee tennisvelden in het Cultuurpark Westerpark toevoegen.

Met een aantal leden van de SP hebben we de tennisvelden van Big Ali op een avond bezocht waar veel mensen en kinderen aan het tennissen waren en ook stonden te wachten totdat er een baan vrij zou komen. We hebben Big Ali zelf gesproken en zijn voorstellen aangehoord en ook met gebruikers gesproken en met mensen die aan het wachten stonden.

We hebben besloten dat we niet in het "oude park" gaan snijden of daar velden gaan aanleggen. Ook naast de bestaande velden was niet genoeg ruimte om een veld aan te leggen zonder bomen te kappen en een stuk van de hondenuitlaat te moeten weggraven. Ook is bij de herinrichting van het park heel hard gestreden door de Bomenwerkgroep om het oude park in tact te houden. Dit moeten we dan ook zeker respecteren.

De SP heeft een motie ondersteund om te onderzoeken of tennisvelden bij de Transformatorweg een optie zijn.