Actie Thuiszorg slaat aan op de Dappermarkt

10 september 2007

Actie Thuiszorg slaat aan op de Dappermarkt

In een co-productie van SP Zeeburg en SP Oost-Watergraafsmeer zijn zaterdag tussen 11.00 en 14.00 uur 120 getekende kaarten verzameld. De 3 SP leden kwamen handen tekort om de mensen te laten tekenen. Ook hebben veel mensen een paar extra kaarten voor collega's en gebruikers van de thuiszorg meegenomen.

De maand september staan we iedere zaterdag op de markt met deze actie. We rekenen op veel SP-ers die de komende weken komen helpen, zodat iedereen die hiervoor wil tekenen ook de kans krijgt!! Kan je niet op zaterdag, maar wil je wel helpen? Kijk dan op de actiekalender om te zien waar de SP nog meer staat met de actie!

De actie behoeft maar weinig toelichting. Mensen komen uit zichzelf op de posters en spandoeken af. Iedereen die op een of andere manier met de thuiszorg te maken heeft wil graag tekenen.

Karen trok de stoute schoenen aan en ging ook bij de geldautomaat staan.
Mensen stonden daar in een lange rij te wachten, en gebruikten deze wachttijd om de kaarten te tekenen. Negen van de tien mensen tekenden de kaart al wachtend op hun beurt. Als we bij alle geldautomaten kaarten gaan verzamelen, dan gaat de actie als een trein lopen!