Fijn feest en goede actie

27 september 2007

Fijn feest en goede actie

Een goede combinatie van gezelligheid en van actie was onze aanwezigheid op het Albert Cuyp feest op 29 september. Van verre waren de SP ballonnen al te zien en dichterbij komend was Oma Saar met haar broze gestel in de vrolijke bloemetjesjurk ook te begroeten. In totaal zijn er 250 handtekeningen opgehaald tegen de 'uitverkoop van de thuiszorg'. Veel mensen lieten merken deze actie een warm hart toe te dragen en deelde hun zorgen en soms hun schrijnende ervaring met ons.

SP Oud-Zuid gaat door met deze actie. Om te beginnen nodigen wij u allen uit om op 3 oktober mee te gaan naar Den Haag. Op 4 oktober vindt in de Tweede Kamer een debat plaats met de staatssecretaris over de gevolgen van de WMO voor de thuiszorg. De middag voorafgaand aan dit debat willen we met zo veel mogelijk mensen een krachtig protest laten horen.

De manifestatie is vanaf 14:30 tot 17:00 uur op het Plein in Den Haag. Je kan op natuurlijk op eigen gelegenheid reizen. Maar het is veel gezelliger om de reis samen met SP-ers te ondernemen en als groep aan de manifestatie deel te nemen. Koop dan een treinkaartje vanaf Amsterdam CS en reis met ons mee. We verzamelen om 12:45 uur op perron 11, bij de roltrappen, en nemen de trein van 13:15 uur naar Den Haag CS. Onze "Oma Saar" verwelkomt ons in Den Haag op weg naar de manifestatie op het Plein