SP informatiemarkt in Oost/Watergraafsmeer

30 oktober 2007

SP informatiemarkt in Oost/Watergraafsmeer

De SP Oost/Watergraafsmeer houdt op zaterdag 3 november om 3 uur een informatiemarkt in Buurtcentrum Transvaal (Dani Theronstraat 2). Met fotomateriaal, folders, nieuwsbrieven en powerpoint presentaties wil de SP mensen in Oost-Watergraafsmeer informeren over haar bezigheden.
Dani Theronstraat 2)

Onder het genot van een drankje kunnen buurtbewoners vragen stellen of in debat gaan met de leden van de SP-deelraadsfractie. Onze speciale gast is Remine Alberts, de SP-fractievoorzitter van de centrale stad en woordvoerder Openbare Orde, Veiligheid en Zorg. Onderwerpen die in Oost/Watergraafsmeer volop in de belangstelling staan.

De SP is niet de partij die het raadswerk als hoogste goed ziet. Er zal daarom ook veel aandacht worden geschonken aan acties in de buurt, bijvoorbeeld op het gebied van wonen en zorg. Deze acties worden gedragen door de SP-leden en wij hopen dat ook (nog) niet-actieve leden inspiratie zullen vinden om onze gelederen te versterken.

Hoewel de nadruk zal liggen op activiteiten in Oost/Watergraafsmeer zijn alle Amsterdammers natuurlijk van harte welkom. De informatiemarkt duurt tot 17:30 uur.