Minder Brussel begint in de buurt

4 mei 2009

Minder Brussel begint in de buurt

Woensdagavond 29 april zijn door drie actieve leden de eerste verkiezingsborden beplakt in Oud-Zuid. Vanaf deze dag tot de laatste verkiezingsdag zullen op alle verkiezingsborden in Oud-Zuid SP-posters te vinden zijn. Daarnaast zijn we vaak op straat te vinden met folders en ander campagnemateriaal. Zoals op 2 mei, waar we folders uitdeelden op de 1ste Sweelinckstraat bij de Albert Cuypmarkt over wat de SP wil in Europa. Wilt u meer weten over wat de SP in Oud-Zuid doet of zelf mee helpen met de campagne? Hou de website in de gaten of neem contact op met de contactpersoon via amsterdamoudzuid@sp.nl.

Minder Brussel - vanwege de vele idiote en vertragende regels - begint in de buurt. Het gaat erom dat zoveel mogelijk mensen gaan stemmen. Gezien de lage opkomst bij voorgaande Europese verkiezingen telt iedere stem voor twee. Daarom is het belangrijk om zoveel mogelijk mensen persoonlijk over te halen om naar de stembus te gaan. Hiervoor kunnen we alle hulp gebruiken die er is, iedereen die ons een of meer uurtjes helpt flyeren is een paar stemmen waard. Meld je dus aan bij de contactpersoon.

Voor meer informatie waarom minder Brussel nodig is, zie www.europa.sp.nl.