De markten op met de alternatieven van de SP

17 juni 2012

De markten op met de alternatieven van de SP

Nu het kabinet gevallen is en de Kunduzcoalitie alsnog probeert de crisis af te schuiven op arme mensen, is er veel vraag naar de mening van de SP. Ook willen mensen graag weten welke alternatieven de SP te bieden heeft. Daarom staat de SP ook in Amsterdam-Noord bij winkelcentra en op markten om de mensen te laten zien dat er andere mogelijkheden zijn.

Veel mensen zijn enthousiast te horen dat er ook andere manieren zijn om te bezuinigen,manieren waarbij wel de boosdoeners worden aangepakt. Zoals iemand op de markt zei: "Het moet anders, maar niet terug naar vorige eeuwen, zoals rechts wil, maar voor een toekomst waarin we ons weer veilig kunnen voelen".

Het is opvallend dat veel mensen met graagte de SP-krant 'ZO' in ontvangst nemen. Iedereen lijkt op zoek te zijn naar alternatieven
voor het huidige regeringsbeleid. Daarom roept de SP alle Noorderlingen op een praatje te komen maken, de ZO-krant te lezen en te zien dat er ook alternatieven bestaan. Op welke data de SP waar te vinden is, staat op de activiteitenkalender.