Meldpunt Bescherming Vitale Beroepen

We zeggen keer op keer - en volkomen terecht - dat we groot respect moeten hebben voor de mensen die tijdens deze coronacrisis werken in vitale beroepen. Denk aan artsen, verpleegkundigen, thuiszorgers, vakkenvullers, schoonmakers en chauffeurs. Zij staan in de frontlinie om ons land draaiende te houden tijdens deze pandemie.

Het is cruciaal dat zij hun werk kunnen doen zonder daarbij risico's te lopen om zichzelf of anderen te besmetten. Daarom is de SP dit onderzoek gestart met als doel de verhalen en ervaringen van mensen te verzamelen.

Ziet u een tekort aan bescherming op de werkvloer? Bij uw thuiszorger, de vakkenvuller, verpleegkundige? Loopt u tegen problemen aan die een veilige uitvoering van uw of andersmans vitale beroep belemmert? Zijn er andere zaken die niet goed lopen? Laat het ons zo snel mogelijk weten via onderstaande vragenformulier.

De SP gaat met u op zoek naar manieren om te helpen: door een baas aan te spreken, of door bestuurders van de stad en de regering van ons land aan te sporen hier iets aan te doen.

1 Start 2 Complete
Indien u over uw eigen werkomgeving een melding heeft
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Dank voor uw reactie. Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om.