Ledenvergadering 31 januari

Op 31 januari 2019 organiseert de SP Amsterdam een ledenvergadering om het concept verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen te bespreken. Alle leden van onze afdeling zijn welkom om mee te denken over het programma, opmerkingen te maken of kritiek te geven. Leden kunnen wijzigingsvoorstellen indienen. Dit kan tot en met 28 januari via een mail naar amsterdam@sp.nl, gebruik daarvoor het sjabloon onderaan deze pagina.

Ook bespreken we de kandidatenlijst voor de Eerste Kamer, een verkiezing die samenhangt met die andere verkiezingen in 2019: de provincieverkiezingen. Je kunt op de website van de SP alvast een interview lezen met de kandidaat-lijsttrekkers voor het Europees Parlement en de Eerste Kamer.

De locatie van de alv op 31 januari is de Mansveltschool aan de
Karel Doormanstraat 125 in Bos en Lommer. De vergadering begint
vanaf 20.00, de deur is open vanaf 19.30. Graag aanmelden via secretariaatamsterdam@sp.nl zodat we weten hoeveel mensen we kunnen verwachten.

Hieronder vind je de stukken voor de vergadering, deze worden de komende dagen nog aangevuld (op 23 januari verschijnt het gewijzigde verkiezingsprogramma, op 30 januari worden de ingediende wijzigingsvoorstellen gepubliceerd).