Podcast: Links Lullen

De SP is natuurlijk een actiepartij, maar we moeten ook het praten niet links laten liggen! We willen kopstukken van de linkse beweging een platform en een stem geven, want actie en kennis gaan hand in hand.

De SP Amsterdam startte daarom de podcast Links Lullen, waarin voorzitter Thomas Dolman een vrachtlading aan interessante, vertrouwde en controversiële figuren binnen links breed interviewt. Tot nu toe spraken we met o.a. Erik Flentge, Sara Murawski, Eric Smaling en Savriël Dillingh. De podcast is voor iedereen te beluisteren via Spotify en iTunes, maar zal extra interessant zijn voor SP-leden.

Volg ons en luister naar nieuwe, en naar de al uitgezonden afleveringen. Heb je een suggestie voor een prominente linkseling die Thomas moet interviewen? Stuur dan een mail naar amsterdam@sp.nl onder vermelding van "Links Lullen".

help ons links lullen!

Heb je interesse om te helpen bij het produceren van de podcast? We zijn op zoek naar:

• Promotor/PR-talent met kennis van social media

Stuur een mail naar amsterdam@sp.nl onder vermelding van "Vacature Links Lullen" en we nemen z.s.m. contact met je op.