Campagnenieuws 3

10 november 2006

Campagnenieuws 3

Campagnenieuws uit Amsterdam, nummer 3.

Zoals jullie wel merken is de SP momenteel populair. We staan hoog in de peilingen, volgens sommigen worden we zelfs groter dan de VVD. Ook de peilingen in Amsterdam zijn erg goed, we zijn de 2e partij in de stad. Deze populariteit moeten we verzilveren op 22 november. Als we er deze laatste dagen nog harder tegenaan gaan kunnen we ervoor zorgen dat we deze peilingen waar gaan maken.

Folderkaravaan in Nieuw-West
We hebben nu al tweemaal met een grote groep mensen de brievenbussen in Nieuw-West belaagd. Met zo?n groep bereiken we in een paar uur tijd een heel stadsdeel. Zondag 12 november gaan we voor het laatst aan de slag met de folderkaravaan. Wil je komen helpen kom dan om 13:00 naar het Bos en Lommerplein (bij de Dirk van de Broek).

Actievoeren vanachter je computer
De campagne vindt niet alleen plaats op straat, de markt of tijdens verkiezingsdebatten. Ook op het internet kan je aan de slag. Je kunt er reageren op weblogs, Jan Marijnissen bij je vrienden langs laten gaan en acties ondersteunen. Kijk op www.amsterdam.sp.nl voor tips.

Trek de twijfelaars over de streep
Plan nu al voor de 21e november momenten om de laatste dagkaarten uit te delen. Zoek hiervoor binnen jullie stadsdeel de drukste punten. Bij de supermarkten, treinstations of busstations bijvoorbeeld in de ochtend of beter nog in de avondspits.

NU SP stickers
Om nu te zorgen dat men de weg naar het stembureau niet kwijtraakt, kun je op alle denkbare en ondenkbare plekken de NU SP stickers plakken. Doe dit wel slim en verstandig en bij voorkeur zo kort mogelijk op de 22e november.

De inhoud
Sta je op straat of op de markt en krijg je vragen over het SP verkiezingsprogramma waarop je het antwoord niet weet? Geef dit dan ruiterlijk toe. Dat is geen probleem. Men zal het zelfs op prijs stellen en eens te meer merken dat de SP een partij van eerlijke mensen is. Verwijs ze wel naar het gratis telefoonnummer 0800-022 50 05. Dat is dagelijks van 09:00 tot 21:00 uur te bereiken en daar kunnen zij wel met hun vraag terecht.