SP-Centrum actief in debat

3 februari 2006

SP-Centrum actief in debat

SP-Centrum doet tot aan de verkiezingen met verschillende debatten in het centrum mee. Lijsttrekker Marnix Bruggeman gaat zondag 5 februari met de andere linkse partijen in stadsdeel Centrum in debat over de mogelijkheid van een linkse coalitie, in de Salon van De Balie aan het Kleine Gartmanplantsoen (vanaf 16.00 uur).

Marnix Bruggeman
Op 14 februari is in de Stopera (Boekmanzaal) een groot lijsttrekkersdebat onder leiding van Hubert Smeets, hoofdredacteur van De Groene Amsterdammer. Vanaf 20.00 uur.

Op 15 februari doet Nelly Duijndam (nummer 3 op de lijst) mee aan een woondebat van de Huurdersvereniging Centrum. Vanaf 20.00 uur in de Oosterkerk.

Op 21 februari scherpt Erica Wever (nummer 2 op de lijst) met jongeren de SP-standpunten aan ten aanzien van het jongerenbeleid in stadsdeel Centrum, in jongerencentrum De Clutch aan de Tweede Leeghwaterstraat.

Op 5 maart gaan de lijsttrekkers van alle partijen in stadsdeel Centrum elkaar op de valreep nogmaals te lijf, op uitnodiging van de PvdA.

Voor meer details zie de actiekalender op deze site.