SP Oost/Watergraafsmeer start verkiezingscampagne!

18 oktober 2006

SP Oost/Watergraafsmeer start verkiezingscampagne!

Met groot enthousiasme zijn de leden van de SP Oost/Watergraafsmeer begonnen aan de campagne voor de Tweede Kamer verkiezingen op 22 november. Elke zaterdag staan wij met een kraam op de Dappermarkt en de belangstelling is zeer groot. Binnenkort zullen wij onze campagne dan ook op andere plekken in het stadsdeel uitbreiden. En daarbij kunnen we ieders hulp gebruiken!

Ben jij deze regering ook meer dan zat en ga je voor een socialer en rechtvaardiger beleid? Help dan mee om deze campagne tot een succes te maken. Beplak je raam met een SP poster of kom langs op de Dappermarkt voor het zeer opvallende SP wappertje. Maar misschien wil je nog meer doen. Vind je het leuk om voor de SP te schrijven, wil je meehelpen met folderen of ben jij iemand die wel eens achter de SP kraam plaats wil nemen; aarzel niet en doe mee!

Wil je de SP standpunten eerst nog eens doornemen, kijk dan op www.sp.nl voor het verkiezingsprogramma 'Een beter Nederland voor hetzelfde geld'. Het kan natuurlijk ook dat je allang overtuigd bent van ons motto: NU SP!! Neem dan gewoon de stap meld je aan om in Oost/Watergraafsmeer actief campagne te voeren!

Contactpersoon:
Nico van den Berg
06-26070142 / amsterdamoostwatergraafsmeer@sp.nl

Of kom eens langs op de Dappermarkt
(iedere zaterdag, hoek Eerste van Swindenstraat)

Laat je ook overtuigen en kijk op www.sp.nl voor het SP verkiezingsprogramma 'Een beter Nederland voor hetzelfde geld'.