De SP campagne in Oost/Watergraafsmeer barst los!

3 november 2006

De SP campagne in Oost/Watergraafsmeer barst los!

Iedere SP-er kan daar een bijdrage aan leveren: Voor een rechtvaardiger Nederland!!
Het verkiezingsmateriaal is deze week aangekomen. Tijdens de zeer levendige vergadering van woensdag avond hebben we over de verspreiding hiervan n over andere acties al aardig wat afgesproken. Hieronder staat het samengevat, en alle genoemde data op een rijtje. Heb je even tijd?. Kom vooral helpen!!

Folderen: Jeroen heeft het overzicht over wie waar foldert. Wil je folderen? Neem contact op met Jeroen (jeroenbronswijk@tomaatnet.nl , 06 460 11 432)

Tot ieders grote verbazing zijn de nieuwe folders al in Park de Meer en Middenmeer verspreid. Een aantal leden neemt een doos mee, maar iedereen belooft plechtig eerst contact met Jeroen op te nemen over waar er gefolderd moet worden.

Plakken: Een aantal verkiezingsborden worden door leden van de kerngroep 'geadopteerd':
Fer: Muiderpoortstation
Steven: Hugo de Vrieslaan
Maureen: Park de Meer (2 keer)
Ali: Newtonstraat/Coupernicusstraat.

Bovengenoemde mensen krijgen een voorraadje posters mee en zorgen er voor dat er altijd SP posters te zien blijven.

Wil je ook een verkiezingsbord adopteren? Neem dan contact op met Gerard: gerardvandemolen@tomaatnet.nl

Dappermarkt (van 10.00 tot 16.00): 4 nov.: SP Zeeburg zorgt voor de reguliere kraam, wij zorgen voor extra's.
Komende zaterdag starten we met de SP shop op de kraam. Ook zullen we mensen uitnodigen de DWI enqute (onderzoek van de SP Amsterdam) in te vullen. Er zijn gn verkiezingsprogrammas om uit te delen. Wl kunnen we de Tribunes uitdelen. Voor mensen die helemaal niet zoveel willen lezen: de 24 punten die in de Tribune genoemd staan, passen op twee A4-tjes, dus wordt voorgesteld om die te kopiren, en daar een stapel van op de kraam te leggen. Zo ook hoofdstuk 11 uit het verkiezingsprogramma. Dat gaat over de buitenland politiek. Veel mensen willen meer weten over de standpunten van de SP over de NAVO.

Steven zorgt voor de enqutes en een aantal gefrankeerde enveloppen, Gerard zorgt voor een geldkistje, Maureen neemt 2 klapstoeltjes mee, Karen zorgt voor koffie en thee.

11 nov. Naast de SP shop, nu ook de echte SP soep.
18 nov. SP shop, SP soep, wat volgt nog meer??

Van dag tot dag.. tot 22 november
Tot 22 november komen we iedere zaterdag om 9.00 uur en iedere woensdag om 19.30 bij elkaar om actie materiaal te maken; te plakken, taken te verdelen of anderszins. Heb je zin om daarbij te helpen? Neem contact op met Gerard (gerardvandemolen@tomaatnet.nl, 06 201 78 458 door de week na 16.00 uur)

Ook wordt er iedere woensdagmiddag in een van de winkelgebieden geflyerd. Voor meer informatie: Karen (karenwegner@tomaatnet.nl, 06 510 145 80 )

- Zaterdag 4 november: Dappermarkt; verzamelen om 10.00 uur bij de kraam op de hoek bij Etos. Een deel van de mensen blijft daar om te helpen met folderen, de kraam beheren en de DWI enquetes in te laten invullen. De rest verspreidt zich naar andere buurten in het stadsdeel.(Joubertplein; Chr. Huygensplein enz)
- Zondag 5 november: Spreeksteen13:30, met Michiel Smit van extreem rechts. Zaterdag worden sandwichborden in het Oosterpark rond een aantal lantaren opgehangen.
- Zondag 5 november: debat in de Baarsjes 15:00 over armoedebeleid; aow-gat bij migranten; wmo. Karen neemt aan dit debat deel en doet een dringend verzoek aan iedereen om haar daar te steunen met aanwezigheid en flyers. Voor meer informatie: Karen(karenwegner@tomaatnet.nl, 06 510 145 80)
- Maandag 6 november: 20.00 uur. debat bij de UvA in de Oudemanhuispoort 4-6 Mohammed gaat daar flyeren, wie komt hem helpen? Bel Mohammed (06 15385512)
- Woensdag 8 november: Speciale oproep om te helpen met de Folderkaravaan door Nieuw West. Verzamelen om 11:00 uur bij de Aldi op Plein 40/45.
- Vrijdag 10 november: van 14.45 tot 15.30: flyeren bij de moskee, Joubertplein of Weesperzijde. Wil je helpen? neem contact op met Ali (Rahou_Ali@hotmail.com, 06 301 055 48)
- Zaterdag 11 november: Dappermarkt; zelfde als 4 november. Extra: SP soep!!
- Zaterdag 11 november: 14:00 tot 16:00 uur debat in de Oudemanhuispoort: Strijd of solidariteit tussen de generaties ?

- Maandag 13 november: 17:30: debat Waar is Europa in de verkiezingen? in de Oudemanhuispoort 4-6. Mohammed gaat daar flyeren, wie komt hem helpen? Bel Mohammed (06 15385512)
- Donderdag 16 november: 19.30 debat bij de UvA in de Oude Manhuispoort. Mohammed gaat daar flyeren, wie komt hem helpen? Bel Mohammed (06 15385512)
- Vrijdag 17 november: van 14.45 tot 15.30: flyeren bij de moskee, Joubertplein of Weesperzijde. Wil je helpen? neem contact op met Ali (Rahou_Ali@hotmail.com, 06 301 055 48)
- Zaterdag 18 november: Dappermarkt; zelfde als 4 november. Extra: SP soep!!
- Zaterdag 18 november: varen met de SP vloot: verzamelen om 10:30 uur op
de Weesperzijde (tegenover nr. 130/131, caf Hesp. Voor meer informatie:
Erna Berends erna@dukie.demon.nl (06-50445073)
- Maandag 20 november: Dappermarkt, laatste dag kaarten, contactpersoon: Karen Dinsdag 21 november: Dappermarkt, laatste dag kaarten, contactpersoon: Karen (Kijk ook op de actiekalender van de SP Amsterdam, die wordt dagelijks bijgewerkt. https://amsterdam.sp.nl/actiekalender/)

Karen Wegner
fractievoorzitter SP Oost/Watergraafsmeer