Nieuwjaarsbijeenkomst SP Oost/Watergraafsmeer

15 februari 2007

Nieuwjaarsbijeenkomst SP Oost/Watergraafsmeer

Op 31 januari jl. hielden de leden van SP Oost/Watergraafsmeer de (uitgestelde) nieuwjaarsbijeenkomst in Societeit "De Lange Adem".
De bijeenkomst was perfect georganiseerd door enkele leden van onze kerngroep. Er werd gehapt en een glaasje gedronken door circa 30 leden en het werd natuurlijk steeds gezelliger?

Karen Wegner, fractievoorzitter van de SP Oost/Watergraafsmeer hield een toespraak waarin zij de leden opriep mee te doen met de "SP familie". Vele handen maken licht werk en we willen er natuurlijk weer flink tegenaan bij de verkiezingen van de Provinciale Staten. Denk niet dat die onbelangrijk zijn, want de Eerste Kamer wordt er, weliswaar indirect, tevens gekozen (zie Punt. Oost/Watergraafsmeer no.1).

Maar ook gewoon een bezoekje aan onze kerngroepvergadering stellen we zeer op prijs. De volgende bijeenkomst zal plaats vinden op woensdag 7 maart, de locatie maken we nog bekend. Op de ledenvergadering kan je meepraten over zaken die spelen in de buurt en hoe je het graag anders geregeld zou willen zien.

Vergeet niet, we zijn een snel groeiende partij, niet alleen landelijk, maar ook in Oost/Watergraafsmeer. Bel even naar Nico van den Berg (tel. 020-6656525 of 06-46011432) en je bent van harte welkom.

..als je nog geen lid bent, dan kan je het zo worden (https://sp.nl/interact/word_lid/)