Even 14 020 bellen?
Even 14 020 bellen?
Even 14 020 bellen?
Geacht college,
Volgens het AT5-Nieuws van 8 juni kennen veel Amsterdammers het telefoonnummer 14 020 (nog) niet. Slechts 14% kent dit nummer volgens onderzoek. Verder blijken bellers soms erg lang te moeten wachten, worden verbindingen verbroken en duurt het lang voordat de juiste persoon aan de telefoon komt. Hierover wil ik graag de volgende vragen stellen.
1. Wat is uw mening over de prestaties van 14 020?
2. Hoe verhouden de prestaties van 14 020 zich tot de hoge gemeentelijke kosten hiervan?
3. Kunt u aangeven of er klanttevredenheidonderzoeken gedaan worden? Zo ja, kunt u de resultaten hiervan openbaar maken? Zo nee, bent u bereid deze uit te gaan voeren?
4. Kunt u overzichtelijk in de tijd aangeven welke diensten op welk moment aangesloten worden op 14 020? Bent u bereid zich in te zetten om dit proces te bespoedigen? Zo ja, wat voor maatregelen gaat u nemen? Zo nee, waarom niet?
5. Op welk moment worden de prestaties van 14 020 gevalueerd en aan de hand van welke prestatie-indicatoren? Kunt u hiervan reeds de zogenaamde nulmeting bekend maken?
Laurens Ivens (SP).