Geslaagde ledenavond in de Baarsjes

12 mei 2008

Geslaagde ledenavond in de Baarsjes

Vrijdag 9 mei organiseerde de SP een ledenbijeenkomst in stadsdeel de Baarsjes. Gemeenteraadslid Carlien Boelhouwer en de landelijk secretaris Hans van Heijningen waren te gast om de aanwezigen meer te vertellen over de SP. De avond begon met een voorstelrondje waarbij iedereen vertelde wat de reden was om lid te worden van de SP. Daarna werd er gesproken over het belang van actief blijven in de buurten. Juist doordat de SP actieve leden heeft, ook buiten de verkiezingstijd, onderscheidt de partij zich van de andere partijen.

Al gauw werd er gesproken over de Baarsjes en over de problemen die mensen daar hebben. De mensen die in het stadsdeel wonen zouden de SP graag weer willen zien op straat. Voor de SP is er nog genoeg te doen op het gebied van armoede, wonen en zorg. Het enthousiasme van de aanwezige leden was dan ook erg groot. Volgende week donderdag staat de groep op het Mercatorplein en dinsdag 20 mei worden de ZO kranten huis-aan-huis aangeboden aan de bewoners van de Chassbuurt. Als je zin hebt om mee te helpen kan je contact opnemen met SP de Baarsjes.