Geslaagde ledenavond

1 juli 2011

Geslaagde ledenavond

Op 25 juni 2011 heeft de Actieve Leden Groep van Zuidoost een ledenavond gehouden voor leden. De opkomst was niet zo groot, maar er was een leuke uitwisseling tussen leden. Een lid bleek bijvoorbeeld vrijwilliger te zijn op een school waar een ander lid werkzaam is.

De fractievoorzitter Randjan Bissesar heeft verteld wat er de laatste tijd speelt in de deelraad en wat de fractie daarmee doet. Een van de onderwerpen is dat de PvdA eigen zendtijd bij de lokale gesubsidieerde radio heeft geregeld. Daar heeft Randjan vragen over gesteld maar er is een lange adem voor nodig om antwoorden boven tafel te krijgen. Natuurlijk kwam ook Kwakoe ter sprake. De SP is er in dit geval blij mee dat de PvdA het ook beter vond geen 100.000 euro op tafel te leggen voor het commercile festijn, terwijl er op meer noodzakelijke dingen bezuinigd moet worden.

Vervolgens lichtte Bernadette de werkzaamheden van de actieve ledengroep toe. Actieve leden hebben gebuurt in de Venserpolder, Holendrecht en de Willeskopstraat in Gein en zijn van plan dit najaar te gaan buurten in de H-buurt. Verder flyeren we maandelijks in het winkelcentrum de Amsterdamse Poort.
Er waren lekkere Surinaamse hapjes: bara's en rotirolletjes en na afloop een gezellig drankje toe in caf Groenhoven.