Actiekalender

Verkiezingen Provinciale Staten: de Lindenmarkt op!

Ga je mee de markt op voor de Provinciale Staten verkiezingen? Meld je dan aan door te mailen naar amsterdamcentrum@sp.nl

Verkiezingen Provinciale Staten: de Lindenmarkt op!

Ga je mee de markt op voor de Provinciale Staten verkiezingen? Meld je dan aan door te mailen naar amsterdamcentrum@sp.nl

Verkiezingen Provinciale Staten: Slotdebat lijsttrekkers

Staan er straks meer windmolens in de haven? Rijden we sneller over de A8 en de A9 naar Alkmaar en Texel? Blijft Waterland een open landschap of de plek van de volgende uitbreidingswijk van Purmerend? Komt er een brug over het IJ? Het antwoord op al deze vragen komt van de nieuwe Provinciale Staten van Noord-Holland. Met een derde van de stemgerechtigen in Noord-Holland heeft Amsterdam een behoorlijke impact op de uitslag van deze verkiezingen. Wie gaat straks Amsterdam vertegenwoordigen? Wie gaat namens ons stemmen voor de Eerste Kamer?

Verkiezing Provinciale Staten: Uitslagenavond

Kijk de uitslagen met ons mee in het actiepand!

De Jungle: Dwars door Oost

Onze eigen Marie-France van Oorsouw verschijnt in dé talkshow van Oost: Dwars door Oost.

Klimaatmars

Op zondag 10 maart organiseren Milieudefensie, de FNV, Greenpeace, DeGoedeZaak en de Woonbond de Eerlijke Klimaatmars in Amsterdam.

Wij gaan met zijn allen de straat op voor het klimaat. Wij willen een veilige toekomst voor onszelf en onze kinderen. Het moet en het kan anders! Onze regering moet kiezen voor échte oplossingen voor gezinnen, jongeren, kleine ondernemers en boeren. De grote vervuilers moeten eerlijk betalen. Genoeg getreuzeld. Het klimaat wacht niet.