Actiekalender

Pride Walk

Deze zomer vindt de Pride Walk weer plaats! Om 11 uur veramelen we bij de Westerkerk, bij de banner "Rood voor Roze". Vanuit hier lopen we met de mars mee naar het Vondelpark.

Voor de kraam in het Vondelpark, in de middag, zoeken we nog bemanning! SP'ers die een uur of meer willen helpen, kunnen contact opnemen met Daphne van Breugel (daphnevanbreugel@gmail.com / 06-38330973)

Campagnezaterdag Buikslotermeerplein

Samen met SP-Kamerleden Sadet Karabulut en Mahir Alkaya gaan we naar het Buikslotermeerplein in Noord om met mensen te spreken over het belang van de Europese verkiezingen. We sluiten rond 17.00 samen af in Café Roezemoes.

Campagnescholing en actie

Sara Murawski (SP-kandidaat voor het Europees Parlement) geeft een scholing over de SP-inzet voor de Europese Verkiezingen. Daarna komen we in actie! Houd er rekening mee dat we na de scholing ongeveer 15 minuten lopen naar de actielocatie in West. De actie richt zich tegen buitenlandse vastgoedinvesteerders die kortetermijnwinsten willen maken en zo profiteren van de schaarste op de Amsterdamse woningmarkt.

Donderdagavond = Belavond!

Elke donderdagavond bellen wij voor een betere wereld. Wij zijn de telefoonstrijders! Heeft u een goede stem (of niet), een mooi babbeltje (of niet), en wilt u meehelpen? Meld u dan aan via het online formulier!

Zonder leden geen partij. Veel meer nog dan voor andere partijen geldt dat voor een actieve beweging als de SP. Om leden en geïnteresseerde betrokken en actief te krijgen hebben wij het belteam. We komen elke donderdag bij elkaar op het actiepand om 18.30 uur.

EU-campagne: Flyeren met Zuid

We verzamelen op de Albert Cuypmarkt / hoek van de Ferdinand Bolstraat

EU-campagne: Debat met Vrouwen - met Daphne ten Klooster

Stem op een Vrouw en #ProveThemWrong organiseren samen een verkiezingsdebat met vrouwelijke kandidaten voor het Europees Parlement. In de aanloop naar de Europese verkiezingen op 23 mei gaan deze vrouwelijke politici met elkaar in debat over hun plannen voor Europa. Meld u aan via deze link.

HET PROGRAMMA
In drie rondes gaan de kandidaten de verkiezingsstrijd aan. We kiezen stellingen rond thema's die belangrijk zijn voor jonge generaties, zoals klimaat, migratie en inclusie.

EU-campagne: Flyeren op de Lapjesmarkt

Komt u mee flyeren op de Lapjesmarkt? Meld u dan aan via Marga Reus - 06-50 81 55 67