Leden

Vredesdag: Rechtvaardigheid wereldwijd

De wereld staat in de fik. Groeiende ongelijkheid, permanente oorlog en de klimaatcrisis produceren armoede, burgerslachtoffers en vluchtelingen op ongekende schaal. Toenemende onderdrukking van volkeren, mensenrechtenactivisten en journalisten staat tegenover een kleine groep die steeds meer macht en rijkdom in handen krijgt.

Verkiezingen Provinciale Staten: de Indische buurt in!

Om 14:00 verzamelen we in buurthuis de Archipel, om vervolgens de Indische buurt in te gaan. Wil je mee? Meld je dan aan via amsterdamoost@sp.nl

Sadet Karabulut, Eric Smaling en Marie-France van Oorsouw buurten mee!

Campagnescholing Provinciale Staten

Waar gaat de provincie eigenlijk over? Wat zijn de SP-speerpunten voor de Provinciale Statenverkiezingen?

Voor elke SP'er die overweegt een rol te spelen in de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen, is deze campagnescholing. Direct na de scholing trappen we de campagne af met lijsttrekker Eric Smaling. We sluiten af met een borrel.

Kom je ook? Laat het weten aan secretariaatamsterdam@sp.nl

Ledenvergadering 31 januari

Op 31 januari 2019 organiseert de SP Amsterdam een ledenvergadering om het concept verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen te bespreken.

Kerstborrel

Kerstborrel zaterdag 15 december vanaf 20:00
Locatie:  Brouwerij  De Prael Houthavens, Nieuwe Hemweg 2.
Onder andere met: Erik Flentge, mensen van het Slotervaartziekenhuis
en Eric Smaling (lijsttrekker SP Noord-Holland.)