Scholing

Campagnescholing en actie

Sara Murawski (SP-kandidaat voor het Europees Parlement) geeft een scholing over de SP-inzet voor de Europese Verkiezingen. Daarna komen we in actie! Houd er rekening mee dat we na de scholing ongeveer 15 minuten lopen naar de actielocatie in West. De actie richt zich tegen buitenlandse vastgoedinvesteerders die kortetermijnwinsten willen maken en zo profiteren van de schaarste op de Amsterdamse woningmarkt.

EU-campagne: Debat met Vrouwen - met Daphne ten Klooster

Stem op een Vrouw en #ProveThemWrong organiseren samen een verkiezingsdebat met vrouwelijke kandidaten voor het Europees Parlement. In de aanloop naar de Europese verkiezingen op 23 mei gaan deze vrouwelijke politici met elkaar in debat over hun plannen voor Europa. Meld u aan via deze link.

HET PROGRAMMA
In drie rondes gaan de kandidaten de verkiezingsstrijd aan. We kiezen stellingen rond thema's die belangrijk zijn voor jonge generaties, zoals klimaat, migratie en inclusie.

EU-campagne: Debat Milieudefensie met Arnaut Hoekstra

De toekomst van Europa. Hoe ziet die er uit en vooral, wat voor Europa wíllen we? Kiezen we voor het klimaat en een rechtvaardig Europa? Meld u aan via deze link.

EU-campagne: Positief Links met Sara Murawski

De Europese verkiezingen worden op 23 mei 2019 gehouden. Positief Links organiseert op 10 mei om 20:00 uur (inloop 19:30) een nieuwe ideëenfabriek in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Met drie nieuwe linkse kandidaten die hun frisse ideeën aan jullie pitchen. Ben je bij deze 2e-editie van Positief Links: Europese Verkiezingen?

Ook zo benieuwd naar de kandidaten en hun ideeën? Meld je aan via deze link.

EU-campagne: Lilian Marijnissen over Europa

Lilian Marijnissen houdt een lezing over Europa in het Scheepsvaartmuseum. U bent welkom!

Vredesdag: Rechtvaardigheid wereldwijd

De wereld staat in de fik. Groeiende ongelijkheid, permanente oorlog en de klimaatcrisis produceren armoede, burgerslachtoffers en vluchtelingen op ongekende schaal. Toenemende onderdrukking van volkeren, mensenrechtenactivisten en journalisten staat tegenover een kleine groep die steeds meer macht en rijkdom in handen krijgt.

Campagnescholing Provinciale Staten

Waar gaat de provincie eigenlijk over? Wat zijn de SP-speerpunten voor de Provinciale Statenverkiezingen?

Voor elke SP'er die overweegt een rol te spelen in de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen, is deze campagnescholing. Direct na de scholing trappen we de campagne af met lijsttrekker Eric Smaling. We sluiten af met een borrel.

Kom je ook? Laat het weten aan secretariaatamsterdam@sp.nl

Scholing: Actievoeren met Erik Flentge

Vanaf 20:00 leert onze fractievoorzitter Erik Flentge jou hoe je actie moet voeren. Van harte welkom! Je kunt je aanmelden via amsterdam@sp.nl

Scholing: Kennismaken met de SP in Amsterdam 2