Groep "SP trommelaars en meer" geboren

24 mei 2006

Groep "SP trommelaars en meer" geboren

De SP Amsterdam is rijker geworden. Een groep enthousiaste leden hebben op 23 mei de groep "SP TROMMELAARS EN MEER" opgericht. Ze gaan de SP acties in Amsterdam voorzien van geluid en beeld. Vooral veel geluid, al of niet in de juiste maat, als het maar opvalt. En om kijkers te trekken doen ze dat dan ook nog in gepaste kledij. De sectie geluid (sommigen noemen het wellicht lawaai) wordt in voorkomende gevallen vergezeld door een groep natuurtalenten op acteer en vermom gebied. In staat om elk actie onderwerp treffend en 'live' uit te beelden.

SP trommelaars... en meer!)

Het debuut optreden gaat plaatsvinden op 7 juni, tijdens de sportvelden actie in Oost/Watergraafsmeer. En er zal een heel bescheiden bijdrage geleverd worden aan de OV-actie op 26 mei.

De groep zoekt nog naar een pakkende naam en schrijft daarom een wedstrijd uit, de winnaar daarvan staat een onvermoedde prijs te wachten. Mail je suggesties naar amsterdam@sp.nl

Wil je eigenlijk ook wel lid worden van deze groep ? Mail dan naar amsterdam@sp.nl of bel 06-28455452. En natuurlijk: wil je als SP kerngroep je acties kracht bijzetten, ook al is het een flyeractie? Aanvragen kan, dan mail je dus amsterdam@sp.nl of bel 06-28455452.