Feestelijke opheffing Comit Winsemius Stop

12 december 2006

Feestelijke opheffing Comit Winsemius Stop

Het actiecomit Winsemius Stop, opvolger van het comit Stop Dekker, heeft besloten zich op te heffen. Dit omdat de Eerste Kamer de voorstellen voor huurliberalisering controversieel heeft verklaard. Duidelijk is dat alleen nieuwe verkiezingen nog leven kunnen wekken in de huurwetgeving van Dekker/Winsemius.

Comit Winsemius Stop)

Hierbij nodigt het actiecomit Winsemius Stop u van harte uit voor deze feestelijke opheffing. Dit vindt plaats op vrijdag 22 december van 15:30 tot 17:30 uur in het Claverhuis (Elandsgracht 70) te Amsterdam.

Het programma van de bijeenkomst bestaat uit een paar korte toespraken en vooral een overzicht van de vele acties en activiteiten van het comit en haar leden tegen de liberaliseringsplannen van minister Dekker. Gelijktijdig en aansluitend is er de gelegenheid er een glaasje te nuttigen en na te praten over de gebeurtenissen van de afgelopen paar jaar.

Wij hopen iedereen die zich actief heeft ingezet tegen de liberalisatie bij deze bijeenkomst te mogen ontvangen.