SP Actie Nieuws, week 51, 2006

26 december 2006

SP Actie Nieuws, week 51, 2006

SPAN is de nieuwe naam van onze nieuwsbrief. De naam die we eerst hadden bedacht, bleek problemen op te leveren. Bepaalde filters filteren berichten met het woord eruit en zodoende kon niet iedereen onze nieuwsbrief ontvangen.

Vanwege de feestdagen heeft actievoerend Amsterdam het deze weken wat rustiger. We hebben dan ook maar 1 activiteit voor jullie in de aanbieding.

Klusdag

Ter afsluiting van dit historische jaar organiseren we een klusdag. We gaan die dag wat nuttige klusjes uitvoeren, zoals het maken van SP-sjablonen en spandoeken en wat opruimwerkzaamheden. Het is de bedoeling dat het vooral ook gezellig wordt. Na een jaar hard werken lekker bijkletsen met je collega-actievoerders. En wie weet is er na afloop nog wel tijd om een borreltje met elkaar te drinken. Deze klusdag zal plaatsvinden op 30 december om 13:00. Kom gezellig even langs!

Digitaal actievoeren

Ben je bang dat je je gaat vervelen de komende tijd? Via het internet kan je nog van alles doen om het SP-geluid te laten horen. Wij noemen dat 'actievoeren vanuit je luie stoel'. Kijk op www.amsterdam.sp.nl voor tips.

Nieuwjaarsborrel

De SP Amsterdam geeft zaterdag 13 januari een nieuwjaarsborrel in de IJ-kantine. Alle leden zijn uitgenodigd om hier met elkaar het glas te heffen op het nieuwe jaar. De borrel is van 15:30 tot 18:00. De IJ-kantine ligt op het NDSM-terrein, te bereiken met de NDSM-pont die twee keer per uur vertrekt vanachter het Centraal Station.

Het actieteam wil iedereen heel fijne feestdagen wensen. Vergeet niet om wat te rusten, in het nieuwe jaar moeten we al weer snel hard aan de slag met de volgende verkiezingscampagne. De beste wensen voor 2007!