SPAN week 6

SPAN week 6

SP Actie Nieuws, week 6, 2007

Otapan
Het is nu hoog tijd dat het schip de Otapan, vol met asbest, eindelijk eens veilig en verantwoord wordt gesaneerd. De SP vindt dat dit niet in Amsterdam kan. In Nederland zijn andere locaties veel geschikter voor dergelijke werkzaamheden. De kerngroep in Amsterdam Noord gaat morgen de buurtbewoners inlichten door middel van een pamflet. Hierin worden mensen opgeroepen hun mening te geven aan de verantwoordelijke bestuurders op het stadsdeel en in de gemeente en staatssecretaris van Geel. Wil je morgen meehelpen? Neem dan contact op met Daniël Peters, 06-36051256.

Rooie Amsterdammer
Het campagnemateriaal is al binnen en daar gaan we volgende week mee aan de slag. Dit is dus de laatste week dat we tijd hebben om de Rooie Amsterdammer te verspreiden. En voor de mensen die twijfelen, als er een NEE/NEE sticker op de brievenbus zit doen we er geen krant in, bij NEE/JA mag het wel.

Verkiezingscampagne Provinciale Staten
Zijn er al plakploegen geformeerd in de kerngroepen? De verkiezingsborden schieten als paddenstoelen uit de grond. Er zijn nog grote 3-luik posters beschikbaar en deze zijn perfect voor lege borden. We willen toch altijd de eerste zijn, dus haal de posters op uit het actiecentrum. We zouden het heel leuk vinden als jullie bij het plakken een camera meenemen en een kiekje van het verkiezingsbord naar webmasteramsterdam@sp.nl sturen. De mooiste borden komen op de site.

Campagnescholing
Net als tijdens de vorige campagne gaan we weer een avond organiseren waarop alle leden voorgelicht kunnen worden over de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Het is lastig om op straat uit te leggen waarom mensen op 7 maart moeten gaan stemmen. Als je alle goede argumenten wilt verzamelen kan je op 13 februari naar de Stopera komen, zaal 0235, om 20:00.