SP op verkiezingsborden in West

5 augustus 2012

SP op verkiezingsborden in West

Onder de bezielende leiding van Jan Colijn heeft het SP-plakteam donderdagmiddag alle verkiezingsborden in Amsterdam West voorzien van een mooie SP-poster. Jan: "Als de gemeente de borden heeft geplaatst dan schreeuwen die om onze posters en beginnen mijn handen gelijk te jeuken. Posters, behangplaksel, borstels en een ladder de auto in laden, een paar ander leden bellen om assistentie en plakken maar! Onze posters als eerste op de nog maagdelijke borden trekt natuurlijk de nodige aandacht. Het laat bovendien nog weer eens zien dat de SP de meest actieve partij is."

De posters die nu in Amsterdam worden geplakt zijn zogenaamde teasers en worden vanaf 10 augustus vervangen door de echte verkiezingsposters. Het idee is dat elk verkiezingsbord in Amsterdam, dus niet alleen in Amsterdam West, door een SP-lid die in de buurt van een bord woont wordt geadopteerd. Deze posters moeten immers tot en met 12 september prominent en in goede staat op de verkiezingsborden prijken.

Wil je de SP-poster op het verkiezingsbord bij jou om de hoek dagelijks even nakijken op goede staat en zichtbaarheid en zo nodig een nieuwe opplakken? Meld je dan nu meteen aan via amsterdam@sp.nl. Posters, behangplaksel en dergelijke zijn verkrijgbaar bij het SP-actiepand.