8 juni ledenbijeenkomst SP Nieuw-West

3 juni 2013

8 juni ledenbijeenkomst SP Nieuw-West

Op 8 juni organiseert de SP Nieuw-West een ledenbijeenkomst waarop alle leden van harte welkom zijn. De bijeenkomst wordt gehouden van 17.00 tot 19.00 uur in Buurthuiskamer De Hofdames (Hendrik van Wijnstraat 10, naast de Pro Regeschool). De locatie is bereikbaar met tram 1 en 17 (halte Johan Huizingalaan) en bus 18 en 63 (halte Cornelis Lelylaan).

Zoals u misschien wel weet, zijn er in maart 2014 weer gemeente- en deelraadsverkiezingen. In de aanloop naar 2014 hebben wij dan ook mooie plannen op stapel staan. De bijeenkomst is daarom een goede gelegenheid om kennis te maken met de actieve leden in Nieuw-West en samen met ons deze plannen te bespreken. Voor leden die ons al kennen is het een mooi moment om na een korte terugblik de aandacht vooral op de komende periode te richten.

Voor de bijeenkomst hebben wij interessante gasten uitgenodigd. Zo komt SP-fractievoorzitter Laurens Ivens een presentatie houden over n van de speerpunten voor het verkiezingsprogramma 2014, namelijk kinder- en jeugdarmoede in Amsterdam. Daarnaast zal Chris Schaeffer, onze fractievoorzitter in Nieuw-West, komen vertellen wat de SP in de deelraad heeft bereikt en nog wil bereiken. Uiteraard is er genoeg ruimte voor vragen, en zijn wij erg benieuwd naar punten die volgens u zeker ook de aandacht verdienen voor de komende verkiezingen. Wij zijn ook altijd op zoek naar enthousiaste leden die hun steentje willen bijdragen aan activiteiten in het kader van 'Voor een Sociaal Amsterdam'.

Verder hebben wij een primeur. We gaan namelijk de concept-kandidatenlijst 2014 voor de deelraadsverkiezingen in Nieuw-West al bekendmaken. Wij denken dat het een mooie lijst is, van gedreven Amsterdamse SP'ers die zich voor de periode 2014-2018 verkiesbaar willen stellen. Wij zullen de lijst dan ook graag aan u voorleggen.

Maar bovenal is de bijeenkomst een gezellig samenzijn voor onze leden.

Wij hopen dat u op 8 juni kunt komen. Om een idee te krijgen van het aantal mensen waarop we kunnen rekenen, hierbij de vraag u per mail aan te melden via amsterdamnieuwwest@sp.nl. Hier kunt u ook terecht voor vragen en/of opmerkingen over de ledenbijeenkomst of over andere zaken die u met ons wilt delen.

Hopelijk tot 8 juni!