AFGELAST: ALV van 15 november over ‘Amsterdam linksaf’

3 november 2021

AFGELAST: ALV van 15 november over ‘Amsterdam linksaf’

Foto: SP / NB Deze foto is genomen toen de 1,5 meter beperking was opgeheven.

Bovenstaande foto is genomen op een moment dat de 1,5 meter beperking was opgeheven.

UPDATE: De ledenvergadering van 15 november is afgelast in verband met de nieuwe coronamaatregelen. Sinds de aankondiging van de nieuwste coronamaatregelen zijn we als bestuur hard aan het werk gegaan om de ALV die voor vanavond gepland stond op een alternatieve wijze vorm te geven, zodat we de coronaregels niet breken. We vinden het geen passende oplossing om de ALV gedurende de werkdag te houden (we zijn immers een arbeiderspartij) en na 18.00 mogen geen evenementen meer worden georganiseerd. Ook kunnen we de ALV niet uitstellen tot komend weekend, wanneer het overdag zou kunnen: we willen de leden een kans geven om te stemmen voor de verkiezingen van het landelijke partijbestuur, en daarvoor geldt een harde deadline.

We hebben er daarom voor gekozen om morgen een stemloket te openen op het actiepand, waar je je stem kan komen uitbrengen voor de verkiezing van het landelijke partijbestuur. We snappen dat dit niet ideaal is, omdat er geen mogelijkheid tot discussie met kameraden is, maar het is de enige mogelijkheid die we zo snel kunnen uitvoeren.
Vanaf 13.00 tot 22.00 is het morgen (15 november) mogelijk om je stem uit te brengen. Het adres van het stemloket is Laurierstraat 65, ons Amsterdamse actiepand. Alle leden van de afdeling zijn stemgerechtigd.

Oud bericht: Op maandagavond 15 november organiseert de SP Amsterdam een algemene ledenvergadering. De vergadering staat in het teken van het verkiezingsprogramma en de kandidatenlijst bij de gemeenteraadsverkiezingen van maart volgend jaar.

Betaalbaar wonen en het bestrijden van de wooncrisis is een belangrijk speerpunt bij de komende verkiezingen. De SP blijft fors inzetten op het bijbouwen van sociale huurwoningen en sociale huurwoningen die naar de markt dreigen te verdwijnen moeten door Amsterdam worden opgekocht. Deze en andere voorstellen lees je in ons verkiezingsprogramma. Ideeën en suggesties voor verbeteringen kunnen naar de programmacommissie worden gestuurd via onderstaand formulier.

Wil je de vergadering bijwonen? Stuur dan even een e-mailtje naar secretariaatamsterdam@sp.nl. De vergadering start om 19.00 in het gebouw van Stichting Bildung, Volendammerweg 150 in Amsterdam Noord. Stijd met ons mee voor een sociaal Amsterdam!