Politiek Café Amsterdam met Tweede Kamerlid Mahir Alkaya

7 februari 2023

Politiek Café Amsterdam met Tweede Kamerlid Mahir Alkaya

Foto: SP / SP

We hebben als samenleving tegenwoordig weinig tot helemaal niets meer te zeggen over de vitale infrastructuur in ons land, zoals de gas- en elektriciteitsvoorziening. De exploitatie daarvan is namelijk door politieke partijen overgelaten aan commerciële bedrijven. Dit zorgt er niet alleen voor dat de lusten en de lasten oneerlijk verdeeld worden, maar het leidt ook tot een gebrek aan invloed op de kwaliteit en betaalbaarheid van dienstverlening, zeker in crisissituaties.

De SP is niet alleen bezig met een grootschalige campagne en petitie om de energievoorziening weer terug te eisen, maar ook op het gebied van onder andere het betalingsverkeer en het openbaar vervoer hebben wij ideeën en initiatieven. SP-Kamerlid Mahir Alkaya gaat daar graag over in gesprek met alle geïnteresseerden, onder het genot van een drankje, tijdens een politiek café.

Samen met Chaheed Chekhchar van de SP-jongeren Amsterdam zal Mahir in gesprek gaan met de aanwezigen en is er de mogelijkheid vragen te stellen aan Mahir.

Foto: sp / sp

Mocht je hier bij willen zijn dan ben je van harte welkom. Het Politiek Café zal plaatsvinden op 24 februari en begint om 20:00 (aanvang 19:30) in Buurtsalon Jeltje , Eerste Helmerstraat 106N Amsterdam.