Campagnenieuws 5

26 oktober 2006

Campagnenieuws 5

Campagnenieuws uit Amsterdam, nummer 5.

De campagne gaat de komende week echt beginnen. Als SP-er sta je natuurlijk het hele jaar door op straat en de afgelopen maand zijn we al aardig met het campagnevoeren begonnen. Maar vanaf nu zullen ook alle andere partijen ineens op de markt te vinden zijn. Houd daar rekening mee! Zorg ervoor dat ook tussen het geweld van die andere partijen de SP het meest zichtbaar is op de markten en op straat. In het actiepand zijn kant-en-klare SP-kramen aanwezig. Dit zijn kleine tafeltjes met een banner erom en een parasol er bij. Ze zijn klein, maar vallen zeker goed op. Wil je de komende maand een kraam gebruiken, geef dit dan door aan het secretariaat: secretariaatamsterdam@tomaatnet.nl (020)6372228. Als het vervoer een probleem is kan je dit ook doorgeven, dan zorgen wij dat de kraam met een busje afgeleverd wordt.

Leden werven
De ledenwerfcampagne begint zijn vruchten echt af te werpen. Niet alleen stromen de nieuwe leden binnen, maar de nieuwe leden blijken ook nog eens zeer bereid actief te worden. Het advies is dan ook om de nieuwe leden in je stadsdeel direct te bellen en een afspraak met ze te maken. Hierdoor hebben we tijdens de campagne zoveel mogelijk mensen op straat en tegelijkertijd worden de kerngroepen versterkt.

Scholing
Op 13 oktober j.l. is er in Amsterdam een scholing gehouden over het verkiezingsprogramma. Deze avond was zeer druk bezocht en werd erg gewaardeerd. Er is besloten om nogmaals een dergelijke scholing te organiseren. En wel op maandag 6 november. De avond is zowel geschikt voor mensen die er de vorige keer niet bij konden zijn als voor de mensen die er wel waren maar die door tijdsgebrek niet al hun vragen beantwoord hebben gezien. Schrijf het alvast in je agenda, in het volgende CAMPAGNENIEUWS ontvang je de details over de avond.

Debatten
Er worden heel veel verkiezingsdebatten in Amsterdam georganiseerd. Bij al deze debatten proberen wij met posters en flyers zichtbaar te zijn. Hiervoor hebben wij jouw hulp nodig! Aankomende zondag staan we de hele dag met een stand op de conferentie over oorlog & vrede. Hier zullen Harry van Bommel en Anja Meulenbelt deelnemen aan een debat. Wil je die dag graag komen helpen (al is het een uurtje) geef het dan door aan Erna Berends erna@dukie.demon.nl (06-50445073).