SoeP van Marijnissen groot succes

21 oktober 2006

SoeP van Marijnissen groot succes

Jan Marijnissen heeft vrijdagmiddag op de Nieuwmarkt onder grote belangstelling van publiek en pers het nieuwe eigen soepmerk van de SP gentroduceerd: SoeP. De biologische en diervriendelijke tomatensoep is ontwikkeld in samenwerking met Johannes van Dam. Gelijk met de soep is een mobiel werk van kunstenaar Joep van Lieshout gepresenteerd, bedoeld om de SoeP dichterbij het publiek te brengen. Met deze SoeP Express zal de SP de komende weken in heel het land SoeP uitdelen.

Sadet en Jan eten SoeP)
Johannes van Dam en Joep van Lieshout namen de eerste kommen SoeP in ontvangst. Van Dam, beroemd en berucht als culinair recensent, zei dat het een heerlijke SoeP was. Niet alleen Van Lieshout kon dat beamen - dat deden ook de vele tientallen belangstellenden en passanten die een kom kwamen proeven.

SoeP)

De SP en tomatensoep horen bij elkaar. Tijdens acties op straat of bij bedrijven is het een welkome opkikker en het verbroedert tijdens politieke bijeenkomsten. Het brengt de SP op een warme manier onder de aandacht bij allerlei evenementen.

De presentatie van de SoeP en SoeP Express was ook de aftrap van een ledenwerfcampagne van de SP. Hiervoor is een zeer opvallende landelijke Abripostercampagne van start gegaan, op meer dan 900 plaatsen zal Jan Marijnissen de komende week het publiek een bijzonder aanbod doen. Nieuwe leden krijgen drie thonik-design SP-soepkommen cadeau.