Campagnenieuws 0

22 november 2006

Campagnenieuws 0

Campagnenieuws uit Amsterdam, de laatste!

Eindelijk, we mogen naar de stembussen! Ook op de verkiezingsdag zelf wordt er nog druk campagne gevoerd. Het belangrijkste is natuurlijk dat zo veel mogelijk mensen daadwerkelijk gaan stemmen en dan wel op de SP. Roep al je vrienden, familieleden en buren, maar ook alle SP-leden op om voor 21 uur vanavond naar de stembus te gaan.

Laatste campagnemiddag
Vanmiddag, vanaf 13:00, voeren we een laatste actie op het Bijlmerplein. Ewout Irrgang, Sadet Karabulut, Ronald van Raak en Jasper van Dijk zullen daar aanwezig zijn om gratis stemadviezen en gratis SPonsjes uit te delen. Je komt op het Bijlmerplein met metro 54, halte Bijlmerstation.

SP-stemmers bedankt!!
Zoals bij alle verkiezingen hebben we deze keer opnieuw de "SP-stemmers bedankt!!" posters. Vergeet niet om die morgenochtend (of misschien vannacht al) in jouw stadsdeel op te hangen.

Succesvolle campagne
Hoe succesvol de SP-campagne is geweest weten we natuurlijk pas vanavond laat. Maar dat er in Amsterdam heel hard gewerkt is staat vast. Zo zijn er in deze stad meer dan 450.000 folders en 55.000 SPonsjes uitgedeeld. Daarnaast hebben we 5.000 posters opgehangen. Iedereen wordt heel erg bedankt voor deze enorme inzet!

Nu op naar een feestelijke uitslagenavond. En vergeet niet zelf ook nog even naar de stembus te gaan!