Reis mee naar manifestatie Thuiszorg in Den Haag

24 september 2007

Reis mee naar manifestatie Thuiszorg in Den Haag

De afgelopen weken hebben tienduizenden in het land de eis "Stop uitverkoop Thuiszorg" ondersteund, waaronder enkele duizenden Amsterdammers. Op 4 oktober vindt in de Tweede Kamer een debat plaats met de staatssecretaris over de gevolgen van de invoering van de WMO voor de thuiszorg. De middag voorafgaand aan dit debat willen we met zo veel mogelijk mensen een krachtig protest laten horen.

Manifestatie 3 oktober)

Op woensdag 3 oktober willen we luid en duidelijk JA zeggen tegen goede thuiszorg, en NEE tegen de duizenden ontslagen. De SP Amsterdam roept je op om massaal aan de manifestatie op Het Plein in Den Haag deel te nemen.

De manifestatie duurt van 14:30 tot 17:00 uur. Onderneem je de treinreis liever samen met je mede SP-ers, eensgezind en gezellig? Reis dan mee vanaf Amsterdam CS. We verzamelen om 12:45 uur bij de roltrappen op perron 11 en reizen met de trein van 13:15 naar Den Haag CS. Onze "Oma Saar" verwelkomt ons in Den Haag op weg naar de manifestatie op het Plein. Ze wilde dolgraag ook meereizen maar haar broze gestel verhindert dat.

Reis je mee? Geef dat dan aan per email door aan amsterdamactie@sp.nl of bel 06-28455452 (Henk Wichard) of 06-16465156 (Malu Ler). Tot 3 oktober!

Overigens gaan we de komende tijd gewoon door met het verzamelen van handtekeningen tegen de uitverkoop van de thuiszorg. Kijk op de actiekalender waar en wanneer, en kom vooral langs.