Nieuw deelraadslid SP Nieuw-West

3 september 2013

Nieuw deelraadslid SP Nieuw-West

Carin Donk zal eind deze maand Chris Schaeffer opvolgen in de deelraad van stadsdeel Nieuw-West. Chris, momenteel de fractievoorzitter van de SP in het stadsdeel, zal vertrekken uit de deelraad omdat hij verhuist naar Zuidoost. Daarmee voldoet hij niet meer aan de eis dat deelraadsleden moeten wonen in het stadsdeel waarin zij in de deelraad zitten.

Chris Schaeffer biedt zwartboek achterstallig onderhoud aan

Carin Donk is al enige tijd duoraadslid, wat inhoudt dat zij wel deelneemt aan de voorbereidende commissievergaderingen van de deelraad, maar geen lid is van de deelraad zelf. Met het verhuizen van Chris zal het fractievoorzitterschap worden overgenomen door het andere SP-deelraadslid in Nieuw-West, Erik Bobeldijk.

De SP bedankt Chris voor zijn keiharde inzet en goede werk voor Nieuw-West. Zo werd onder zijn aanvoering het achterstallig onderhoud in het stadsdeel aan de kaak gesteld. Ook zette Chris zich in voor het groen in het stadsdeel en hielp hij voorkomen dat de oevers van de Nieuwe Meer zouden worden verpest door een grote McDonalds. Chris Schaeffer blijft zich actief inzetten voor de SP op stedelijk en landelijk niveau.