Stedelijke Thuiszorg in Amsterdam

19 december 2017

Stedelijke Thuiszorg in Amsterdam

Foto: SP

KLIK HIER | JA ik ondersteun het SP-plan voor een Stedelijke Thuiszorgorganisatie zonder markt en zonder eigen bijdrage in Amsterdam | KLIK HIER

Hulp bij het huishouden | Mantelzorg | Trapliften | Betrouwbare stoepen | Steun in de wijk | Keukentafelgesprekken

Maakt u gebruik van de Wmo, thuiszorg of Hulp bij het huishouden? Of bent u medewerker in de thuiszorg? Vindt u het ook schandalig hoe de zorgaanbieders u én de thuiszorgmedewerkers in de kou laat staan? Laat zieke, kwetsbare en oudere Amsterdammers niet verpieteren achter de gordijnen! Kom op voor thuiszorgpersoneel! SP Amsterdam knokt samen met Amsterdammers voor betere thuiszorg.

Lees HIER over problemen in de landelijke zorg.

Kijk HIER voor problemen in de stedelijke thuiszorg.

SP-gemeenteraadslid Nelly Duijndam en SP-kandidaat gemeenteraadslid Cobie Groenendijk organiseren bijeenkomsten in de buurt om met Amsterdammers te praten over betere stedelijke thuiszorg, zonder markt en zonder eigen bijdrage. Toegang is gratis. Wij zorgen voor een leuke bijeenkomst met koffie, lekkers en gezelligheid. Heeft u moeite met vervoer, neem dan contact met ons op, dan kijken we naar een oplossing. 020 55 23 430.

Zuidoost
Vrijdag 26 januari 11-14 uur